[Epitesz-barkacs] Alu L-profil terhelhetősége?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jún. 15., H, 20:20:32 CEST

látom a profik nem sietnek, akkor jöjjenek az amatőrök.

http://www.betonopus.hu/notesz/kutyanyelv/fa-hajlitas.pdf

ügyesen keveri az L-et és az I-t.

a széles, b magas, L hosszú, középen F erő terheli. E=69E9 a youg modulus.
(alu)

K=a*b*b/6
I=K/(b/2)
lehajlás=1/48*F*L^3/E/I

egy 40x40x2mm alu profil az tkp egy 40x2 élére meg egy lapjára, az E*I-k
osszeadodnak. ha 45 fokban rakod, akkor feladom.

Vajk