[Epitesz-barkacs] Horony vakolás

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2015. Jún. 20., Szo, 15:36:14 CEST

Meglepőnek találom, szerintem másikat kellene keresni! Ha nem extra hornyok vannak, sok és nagy faláttörés, amit tégla vagy egyéb falazóanyag darabokkal kell pótolni, akkor ez külön megjegyzés nélkül beletartozik a munkába. Talán azért nem találsz információt, mert ez sima lehúzás, hülyének néznek. Szvsz.
pi