[Epitesz-barkacs] Horony vakolás

hofi at soka.co.hu hofi at soka.co.hu
2015. Jún. 21., V, 08:39:22 CEST

Portalanítás kellősítés széles horony esetén rabicháló alkalmazása és a téglafal síkjáig vakolóhabarccsal feltöltés. Ezután jön a teljes falfelület vakolása ha nincs vakolva. Ez esetben drága volna az ár. Meglevő vakolat esetén igen, a simítás is benne van és mindenképpen ellenőrizd le léccel mert szeretik kicsit falsíkon kívül hagyni a hornyot a festő meg nem örül neki.