[Epitesz-barkacs] Horony vakolás

Szlifka Tibor szlifka.tibor at gmail.com
2015. Jún. 22., H, 14:22:17 CEST

Hirtelenjében, a szóban forgó alkalmazott technika ismerete nélkül:

http://www.szobafestes-mazolas.hu/araink/
http://mesterfestok.gportal.hu/gindex.php?pg=35174778

Tehát valószínűleg erősen fogott a ceruza, de amúgy semmi nem írja
elő, hogy csak a mérnöki rezsióradíjak lehetnek magasak.. kinek
mennyit ér meg az, hogy ne az ő ideje/energiája menjen vele..

--
tibi