[Epitesz-barkacs] Horony vakolás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jún. 23., K, 06:18:05 CEST

Szerintem is. Vakolni tud gyorsan es hatekonyan, javitgani meg nincs kedve.
Meg kell beszelni a segedjevel hogy megcsinalja fusiban, vagy megcsinalod
magad.

A lenyeg hogy spaklival vagy kanal szelevel at kell vakarni minden fazis
elott hogy leszedd ami kilog a sikbol. Zsakos alapvakolat, spaklival vagy
kanallal bedobalod, betololod hogy ne maradjon levego. Homorura huzod
inkabb. Aztan masnap simitovakolattal inkabb puposra kicsit, ha meghuzott
meg eldorzsolod. Masik modszer hogy rimano 3-6 glett ez glettvas oszt kesz.

Vajk