[Epitesz-barkacs] Csavarozó

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2015. Már. 3., K, 09:13:03 CET

Jó, hát kicsit határon túli a cég, de ettől a cucc még szerintem nem rossz
és az ár sem. Bár csak akksis Skiljeim vannak, nagyon szeretm őket, most
erősen gondokkodom ezen.  Ennek ráadásul 6 méteres a kábele, végre
gondolkodott a tervező.

Egyetlen kifogásom, hogy nincs hozzá koffer gyárilag és egyszer
megfogadtam, hogy ha lehet, csak olyan szerszámot veszek, amit nem
papírdobozban adnak. Persze tudom, lehet utólag venni.
Tényleg, nincs valakinek jó ötlete, hogy miylen koffer passzolna
szalagcsiszolóhoz? Lehet, hogy össze kéne egyet ütni rétegelt lemezből.

Szabolcs