[Epitesz-barkacs] Csavarozó

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2015. Már. 3., K, 11:08:44 CET

Én egyébként a szerszámgépeimet két zöldségesládában tartom, egyikben a
gépeket szépen egymás mellett, másikban meg az ászeszoárokat hozzájuk.
Például több gépemhez is kell 13-as kulcs, abból csak egy darabot cipelek.
Ezek a ládák szépen egymásra illenek, egyben lehet őket vinni, meg minden,
nincsenek külön kofferban a gépek.