[Epitesz-barkacs] Csőátmérő növelése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Már. 6., P, 15:29:21 CET

Vajk Fekete wrote:
> tekerj ra par menet szigszalagot,

Ha jó a műanyag is, én a zsugorcsőre szavaznék, ha nincs pont olyan átmérőjű pl
pvc cső. Illetve kicsit kisebb rámelegíthető, aztán méretre munkálható.

Azért én valami menetfélében gondolkodnék, hogy a szorítás egyszerű legyen. Van
az az anya (csinálni se nehéz), amit kissé ferdén tartva végig lehet tolni a
meneten, és csak a szorítás leendő helye közelében kell pozícióba forítani. Kell
rá hegeszteni 1 vagy 2 fogantyút, hogy meg is lehessen szorítani. Én csináltam
ilyet a kettlebellhez M20-as menetre. Az M30 is asszem létező menetfajta, de
hogy ezt ide hogy lehetne létrehozni, azt nem tudom,

Ha sima a felület, akkor csak valami oldalról szorítósdi vagy patronos módi
jöhet szóba. A műanyagra csak az utóbbi lehet jó igazán, az oldalról szorítós
csak spéci megoldással, hogy ne csinálja ki a műanyagot.

Rögzítés nélkül meg elég gáz a súlyzó használata.