[Epitesz-barkacs] Csőátmérő növelése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Már. 6., P, 21:42:56 CET

Hofferek Attila wrote:
> [...]

Bevallom, ez, hogy csapágyas, nem jutott eszembe.
De erre keresve is csak elenyésző számú találat jön, pedig vannak másfélék is.
Pl amiket versenyeken alkalmaznak.
Kipróbáltam a "verseny súlyzórúd" kifejezést is, az se adott más képeket.

Viszont a versenyrúd kifejezésre keresve, és nem képekre hajtva vannak cégek,
ahol egészen jó rudakat lehet kapni emberi áron. Régen én is akartam csinálni
csapágyasat, de ma bele nem fognék.

Persze lehet, hogy egy olimpián használt rúd az igazi minőség valszeg gigászi
áron, na de ki akar ilyen szintre jutni? Nekem csak az lett volna a fontos anno,
hogy mondjuk 150 kilóig felrakható legyen, és lehessen vele szakítást csinálni
(hossz). Hát lepetézek, mert ezt bőven tudó ma már 30eFt-on belül kapható. Az
eredeti felvetőnek is azt javaslom, tegyen le a készítésről, vásároljon.