[Epitesz-barkacs] Távolságmérés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Május. 11., H, 19:22:28 CEST

Erre gondoltam:

http://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81ltal%C3%A1nos_magass%C3%A1gt%C3%A9tel

Azt, hogy sok háromszögre hogyan tudom felbontani a telket, és ezeket le
tudom-e mérni, még át kell gondolnom, de az is jó lehet.

A távolságmérés most csak a leggyorsabb módszer lenne, hogy a
szomszéddal tárgyalhassak, ha rossz helyre sikerült leraknia a karókat.
Van földhivataltól térképrészletem, ott az oldalak hosszát és a
távolságukat eléggé jól le lehet mérni.

Gábor