[Epitesz-barkacs] Távolságmérés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Május. 12., K, 11:02:21 CEST

Ez egy nagy telek volt, amiből a szomszédom eladott egy darabot nekem.
Én csak annyit látok, hogy az egyik kerítésen vannak UV pink
festékfoltok, és van pár karó letűzve, meg van egy másik kerítés, ami
ezután épült.

Namost ellenőrizni szeretném az összes pont valódiságát, illetve olyat
is hallottunk már, hogy a földmérő tévedett, illetve 'tévedett'.

Ezt nem tudom hogyan lehetne egy jegyzőkönyvből kinézni.

Van egy 1:1000-es térképmásolatom, itt ha mérek valamivel, mondjuk a
tolómérő hegyeivel, milyen pontosságot tudok elérni? Szerintem kb. fél
mm-t, az a valóságban fél méter eltérés.

Gábor