[Epitesz-barkacs] Távolságmérés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Május. 12., K, 11:44:35 CEST

Most nem beszólni akarok, csak simán mondom, hogy műszaki embernek a
mérés az nem érzelmi ügy, hanem konkrét szükségszerűség. Úgy vettem a
telket, hogy volt egy kb. 10 éve állított kerítés, egy nemrég állított
kerítés, és 1-2 pink karó a földben. Ha nem feltételezek
rosszhiszeműséget a szomszédomról, csak a hibalehetőségeket nézem, abból
is van néhány, ami össze is adódhat.

Ő traktoros fűnyírót használ, és nem kimondottan fiatal, simán
megtörténhet hogy kicsapott valamikor a traktorral egy karót, és mikor
észrevette, visszaszúrta, de tévedésből egy másik lyukba. Vagy a
fiatalabb kerítést valakivel építtette, mondjuk egy 6 általánosos
melóssal, és úgy sikerült, ahogy. Egyszerűen csak le akarom ellenőrizni,
hogy minden ott legyen, ahol lennie kell, mert ha megépítette a 6-700
ezres új kerítést, azt már bíróságilag sem könnyű arrébb rakni.

Tudod, a hosszú barátság záloga a pontos elszámolás. Most még könnyebb
tisztázni, ha bármi eltérés lenne. Odamegyek hozzá, és megbeszélem vele,
ahogy értelmes emberek közt szokás, nincs ezzel szerintem probléma.

Amit Attila írt, azért nem igaz, mert ez az ő oldalán lévő kerítés, így
az ő tulajdona, szerintem nem egyértelmű, hogy én azt csak úgy
lebonthatom. Főleg ha még alapja is lesz...

Gábor