[Epitesz-barkacs] Távolságmérés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Május. 12., K, 12:28:39 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Erre gondoltam, amikor azt mondtam, hogy jobb lenne, ha mindkét érdekelt fél
jelen van a kitűzésnél, és mindkettő a felkészültsége mértékéig láthatja,
megértheti, hogyan történik a dolog, és hogy tutira nincs se szándékos, se
véletlen tévedés.

De ez már nem lehetséges, marad az utólagos méretegés.

A gáz akkor lenne, ha neked is egy hivatásos odahívása lenne a módszered, és az
új szakember mást mér.
Itt azért nem valószínű, mert nem fogja senki átmenetileg se kihúzni a karókat
és eltüntetni a nyomaikat (pl úgy, hogy valahonnan pontosan kiméri és
dokumentálja, hogy hol is voltak). De pl ha kihív valaki ilyen pálcás embert,
aki megmondja, hol van a hartmann háló meg a vízért, aztán azt le is rajzolja,
aztán kihív egy másikat, egy harmadikat... mind más-más rajzot fog készíteni.
:-) (Ismerőst rá akartam venni, hogy ha már ezo-ember, hívjon másikat is. Persze
átlátott a szitán, tudta, miért mondom. Ha azt mondtam volna, hogy "csak a
biztonság kedvéért", talán bele is ment volna, de hát egyértelmű volt, hogy a
célom a lebuktatás volt. :-) )