[Epitesz-barkacs] Plexi marása

Viktor Fuzesi fuzvik at gmail.com
2015. Nov. 9., H, 16:29:00 CET

Hi,

Nagyon eles szerszam, hűteni nem szabad, legalbbis alkohollal nem,en
suritett levegovel szoktam ha elkezd ragadni, ugyanakkor nem kell tulhuteni
sem, melegen kevesbe reped.
Kis (nem tul kicsi mert akkor maszatol->elratet>törés)elotolas, nagy
fordulat.

Esetleg PC lemezt erdemesebb hasznalni, az nem olyan rideg, sokkal kevesbe
kell ovatoskodni.

A PCt onnan lehet megismerni,h folyamatis forgacsot ad, pl. Ha az elen
Vegighuzod a sorjazot v sziket, a plexi ezzel szemben toredezettet.

Viktor
2015. nov. 9. du. 4:19 ezt írta ("SZIGETI Szabolcs" <szigiszabolcs at gmail.com