[Epitesz-barkacs] Plexi marása

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2015. Nov. 9., H, 17:14:49 CET

Szia!

Köszi a felajánlást, de nem biztos, hogy ide CNC kell. Egy egy hajónak az
ablaka, még benne van az alumínium keretben (ragasztva van). Az a baj, hogy
a sarkai íveltek és nagyon pontosan fel kéne mérni először a CNC vágáshoz.
Pontosnak kell lennie, mert a vágási vonal látható, a kerületén van
ragasztva. Persze, ha a CNC_vel le is lehet tapogatni, az jó lehet.
Ezért gondoltam, hogy egyszerűbb rárakni a nyersanyagra és másoló maróval
körbemenni. Kb 40x50cm a mérete.

Nagyjából ez a művelet meg a cucc, de ebben a videóban csak újra ragasztja
a meglévő üveget, mert folyt a ragasztásnál.
https://youtu.be/sXUdMzNs_Y8?t=172

De még ki kell vágnom a keretből meg meg kell vennem a nyersanyagot, szóval
nem sürgős a dolog.

Amúgy mellesleg, érdemes megnézni a fent idézett videó szerzőjének más
filmjeit, mondjuk a legtöbb hajós asztalosság meg üvegszálas gyantázás, de
van egy két egyéb asztalos dolog, játékszer stb. gyártás.

Szabolcs