[Epitesz-barkacs] Marógép

Topylista topylista1 at topybear.hu
2015. Sze. 9., Sze, 10:33:01 CEST

On 2015.09.09. 6:38, Endre Szabo wrote:

> Hat, en nem ertek hozza, csak felfullel hallottam asztalos baratomtol,
> hogy az elmaroval konnyu eleeken dolgozni, akar mar beepitett butornal
> is. A felsomaro tul nagy oda, ill nehez. De ha sokat akarsz marni mast
> is, akkor felsomaro kell.

Majd megjön Vajk és megmondja a tuttit!
De elnézve a gépeket, igazság lehet a fentiekben. A kombi gépeknél
ugyanúgy hosszú és karcsú a motor mint az élmaróknál, az alsó rész
cserélhető, felrakhatod a kis helyen is elférő élmaró talpat vagy a
rendesen megtartható - ám méretes - felsőmaró talpat. A dedikált
felsőmarók zömökebbek, sokkal méretesebbek oldalirányban. A nagyobb
talppal ezeket könnyebb síkban megtartani. Pedig saját tapasztalat
alapján mondhatom, hogy ezeket is könnyen ki lehet billenteni az anyag
szélén - hát még akkor az élmarót.

Topy