[Epitesz-barkacs] Marógép

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Sze. 10., Cs, 09:11:55 CEST

Csak nem lambériára, hajópadlóra gondoltam, hanem legalább 5x10-es
pallókra. Vagy ilyen kategória is kapható készen?
Ha építek egy nagy kockaéleket gerendából, és arra rácsavarozom ezeket a
pallókat, az érintkező oldalaiknál ilyen centis lécből lévő hosszanti
csapokkal, az eléggé masszív konstrukciónak tűnik.

Gábor