[Epitesz-barkacs] Marógép

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Sze. 10., Cs, 09:41:10 CEST

Ha jól számolom, és igaz, hogy 80 rugó körül van egy m3 fenyő, akkor 1
m2 ilyen fal anyagára 4eFt, egy 3x5x2m-es ház fal-anyaga nincs 150 ezer.
Ennyi pénzből milyen viskót kapnék készen? Viszont ha jól megcsinálom,
ez örök élet.
Ja, kell bele még egy ajtó meg egy ablak, és a tetőszerkezet, szerintem
fél millióból össze lehetne hozni.

Egyszer régen beszéltem az Ubrankoviccsal, ő azt mondta, hogy nem kell a
házakat lefesteni, annak csak esztétikai szerepe van. Múltkor ezt
előadtam valakinek, aki erre azt mondta, hogy persze, mert a gerendaház
anyaga vastag, az úgy már ellenálló, festeni a vékony lambériát
szükséges. Itt a teraszomon is azt látom, volt pár évig egy ilyen palló
csak úgy letéve a padlóra, és semmi baja nem lett azon kívül, hogy szürke.

Na az még jó kérdés, hogy gyárilag mennyire mérethelyesek ezek a pallók,
mert házilag nem nagyon tudom bekalibrálni. Az meg úgy nem nézne ki túl
jól, ha összevissza mennek a falak.

Gábor