[Epitesz-barkacs] Marógép

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Sze. 10., Cs, 10:05:49 CEST

Egy ismerősöm pár éve (kb 7-8) építtette a rönkházát, még együtt
pakoltuk le a kamiont. Ő nagyon körüljárta a kérdést, végül észtektől
vette a komplett házat összerakással együtt. Már úgy jöttek az
alkatrészek, hogy ők otthon összeállították az egész házat, szétszedték,
és lekezelték a faanyagot minden létező kártevő ellen. Utána a srác
itthon készre festette (pácolta?), de rengeteget foglalkozott az
utánajárással, hogy mi a legjobb, embernek egészséges, de jó festék.

Úgy egy éve hívtam, hogy mi van vele, azt mondja megbolondultak attól a
percegéstől, valami pajorok vagy mi voltak a faanyag belsejében. Mivel
jól le voltak kezelve a fák, meg vastagok is, nem tudtak kijönni azok a
lények, csak ott belül tengődtek, de nem tudták megállapítani, pontosan hol.

Nekem ez kísérleti projekt, lakni nem akarok benne, csak amíg felépül a
betonház, addig kell, illetve utána is, ha beválik, pl. vendégháznak. Ha
nem, akkor is jó lesz fészernek.

Gábor