[Epitesz-barkacs] Marógép

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Sze. 10., Cs, 10:11:57 CEST

Arra gondoltam, hogy kívülről lelakkozom. Az azért eléggé jó páncélzatot
jelent.

Még régen egy építésztől azt hallottam, hogy a sok száz évvel ezelőtti
gerendaházak anyagát lúgba áztatták.

Szóval nem tudom, de lehet, hogy jó módszer lenne csinálni egy hosszú
vályút, azt megtölteni hipóval, beáztatni az összes gerendát, aztán
hagyni kiszáradni. Xylamon helyett.
Összerakás után csak kívülről lepácolni valami sötétebb színre, és
lakkozni csónaklakkal.

Egy hőkezelés sem ártana, de az is házilag ugye...

Gábor