[Epitesz-barkacs] Marógép

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2015. Sze. 10., Cs, 13:07:13 CEST

Ágydeszka nyikorgásánál nekem más vált be. A hossztartóra teszek egy szál
gurtnit, arra fekszenek fel a keresztlécek. A poliamidon szép simán csúszik, a
nyikorgást az adta, hogy a fa a fán akadozva mozdult el.
El tudnám képzelni, hogy valami üvegszálas teflonlapot (tartós sütőfólia :-) )
közé téve nem maradna hangja és az erőt is át lehetne vinni.

Gábor