[Epitesz-barkacs] ideiglenes...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Sze. 16., Sze, 13:13:24 CEST

Ismerősnél van csőrepedés.
Fura a jelenség, mert vörösréz cső lyukad xarrá lépten-nyomon, most másodszor
törik fel a fürdőszobájában a dolgokat.

Szerintem valami másmilyen csőre (pl ötrétegű?) kellene mindent kicserélni, de
arra most biztos nincs pénze.

Felvetettem, hogy nem kéne rendesen lerakni a járólapokat, meg más effélét
sehova, hanem valami olyan ideiglenes módit kéne találni, aminél szükség esetén
nagy törések nélkül fel lehetne ezeket szedni. Én olyasmire gondoltam, hogy
valami silány beton, amit szinte fel lehet kapirgálni, és valami éppenhogy
fugaszil.

Szerintetek mi lenne a nyerő?

Különben tök furcsa, hogy villanyszerelési gégecsőbe húzott vörösréz szitává
lyukad, meg forrasztások mennek tönkre. Mondjuk én már eleve elfogadhatatlannak
tartom, hogy lent a padlóban van bármiféle toldás, elágazás, forrasztás, de ha
maga az alapanyag is tönkremegy, akkor ott valami nagyon nincs rendben. Na de
mi? A többrétegű cső, ami kívül-belül műanyag, és van benne egy alu réteg, az
jobban bírná - gondolom -, mert hogy ezeket betonban is alkalmazzák
fűtéscsőként, nemde? Na meg bőven vannak hozzá a legkülönfélébb szerelvények is,
ugye?

(Nekem mondjuk a natúr kemény pvc is bevált, de mintha ma már ez nem lenne
divat.)