[Epitesz-barkacs] Ház-alap

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Sze. 24., Cs, 17:20:56 CEST

Na, nekem is volt hasonló ötletem, el is kezdtem írni, aztán kitöröltem.
:) A baj ott van, hogy csak valami speciális szerszámmal lehetne ilyen
hosszú lyukat fúrni bele (becslészem szerint minimum 1,5 méter kellene,
hogy jól fogjon). Robbantómestert kell találni. :) Azoknak vannak hosszú
fúróik. Ha a lyuk megvan, onnantól kezdve gyerekjáték, beinjektálni
"valamit", majd vastag betonvas(ak).

A nagyobb baj szerintem ott van, hogy _miért_ repedt meg. Úgy értem,
hogy ha most akármilyen módon "csak" megerősítjük, az nem használ
semmit, előbb-utóbb úkra repedni fog, hisz nagy valószínűséggel azért
repedt meg, mert nincs alatta "semmi", pl. alámosódott, kimosódott,
elmozdult alatta a tartást biztosító talaj. Tehát szerintem nem járható
út az egyszerű megerősítés.

Ötlet: mi van, ha ezen a sarkon teljesen aláásol, majd alábetonosod
vastagon? Szerintem nem valószínű, hogy addig, ameddig a cucc készül,
leszakadna.

Károly