[Epitesz-barkacs] Ház-alap

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Sze. 24., Cs, 17:26:32 CEST

Hoppá! Most látom, hogy ez nem is sokkal nagyobb az én kisházamnál,
talán ha 30 centivel hosszabb. Ebben az esetben valóban megoldható, hogy
az egészet megemeled, s arrébb teszed arra az időre, míg az új alap
elkészül. Ha ezt választod, akkor leírom ismét, hogyan csináltam.
Kívülről körbe "gerendázod" a házat. Azaz csinálsz rá körbe egy keretet,
4db vastag lécet (vagy vékony gerendát) sok-sok(! - erőelosztás)
csavarral egyszerűen rácsavarozol a kisházra. Utána csinálsz megfelelő
számú "fogót", azaz pl. olyan kiálló lécdarabokat, amelyekbe a
listatársak bele tudnak kapaszkodni, és egy listasörözés keretében :)
megemelni. Hogy vissza hogyan kerül, azt nem tom. :)

Károly