[Epitesz-barkacs] Ház-alap

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Sze. 24., Cs, 17:30:20 CEST

Ja, ha ilyen vastag és súlyos, akkor nem szóltam.

 > Komoly tömege lehet
Ez relatív könnyen ki lehet számolni, szerintem egy fél óra alatt.

 > aztán ott a tető, a héjazat
A tetőt secc perc alatt le lehet dobni, majd újra visszatenni. Járulékos
haszon: kiderülnek az esetleges későbbi hibalehetőségek (beázási
lehetőségek) helyei, hisz úgy látom, már legalább bakfis korú a házikó.

Bocs, hogy csak osztom az észt, de hátha a sok apró ötletből valami
csak-csak összejön.

Károly