[Epitesz-barkacs] Ház-alap

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Sze. 24., Cs, 18:28:29 CEST

Iiiigen, lehet, hogy igazad van, de lehet, hogy nincs. :) Ezt nem
tudhatjuk előre, hogy vajon utána az egész fog mozogni, vagy pedig ismét
csak az alámosott(?) rész. Valóban, ha rohadt erősen megcsinálod, akkor
az egész fog mozogni, de vajon itt mit jelent a "rohadt erősen"? Azt
írtad, meglehetősen robusztus az építmény, ennek megfelelően lehet, hogy
nagyon erősen alá kell betonozni, hogy újból ne törjön el.

Na meg persze, ha dől, az sem igazi. :) Nálam is ez volt a helyzet a
kerti házzal, mert feltöltött talajon állt. Az egész kb. 2 év alatt
szépen pisai ferde kisházzá változott, holott az alap nem tört el. Ezért
kellett leemelnünk (a szomszád srácokkal csináltam), s új, immár rohadt
erős, alapot kapott (sok-sok vassal). Lehet, hogy most is dől :), de
most már nem látható mértékben.

Károly