[Epitesz-barkacs] Ház-alap

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2015. Sze. 24., Cs, 18:44:17 CEST

Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta, 2015. 09. 24.:
> De hogyan?

ahogyan a fényképek alapján látom, vízszintes betonvasból semennyi sincs
benne

a megoldás attól függ, milyen ötleteket kapsz :-)

ez szerintem ferde domboldalon, a faház beton alapzatának egy része a
domboldalon bevájt lehet, a faház bejárata a faház hátánál
vélelmezem, (1. kép) a domboldal magasabb részén.

a 2. kép szerintem meg a ferde domboldalról van fényképezve,
az 1. képhez képest merőlegesen

én kívülről fognám össze, kb 30 cm-ként 1-1 lukba 1-1db  10-es
betonvasdarabka  kb 6cm-rel kiállva a betonfalból,

a kiálló betonvas csutkákhoz rögzítve  2db 10-es betonvassal van
körbe véve,  és így körbe betonozni.