[Epitesz-barkacs] Ház-alap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Sze. 24., Cs, 19:19:41 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Inkább a kerítések hosszanti huzaljainak a huzalfeszítőjére hasonlít, csak itt
nem kell jobb-balmenetű cuccot keríteni. És igen, teljesen körbe gondoltam,
akkor nem kell sehol a betonba belefúrni.

Ha tényleg opció, hogy ezt el is lehet takarni, akkor még jó megoldás is lehet,
de ha eltitkolod, és utólag jönnek rá, hogy reped az alap, és ez így lett
megoldva, akkor akár be is perelhetnek. Ha viszont elárulod, és az eltakarást
esztétikai okúnak mondod, az már lehet, hogy elfogadható.