[Epitesz-barkacs] penész

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Ápr. 16., Szo, 12:15:27 CEST

"ZIKA vírus ellen is kiváló termék a Hypopor? Fertőtlenítsünk,
törölgessük le naponta akár többször is a Hypopor 1%-os vizes oldatával
a kilincseket, ajtókat, minden olyan tárgyat, amihez hozzáérünk és
mossuk fel a padlót."

Na ez a nem semmi :)
Lakik itt a szemközti házban egy nő, azt nézem, hogy minden egyes nap
úgy kitakarítja az egész lakását, hogy még az ablak kereteket kívülről
is lemossa. Minden nap!

Eléggé higiénia-mániás vagyok, de remélem, idáig soha nem fogok eljutni.

Gábor