[Epitesz-barkacs] penész

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Ápr. 16., Szo, 18:00:25 CEST

Nem, fölötte még a mi szobáink vannak.

De ez a falhűtés jó ötlet, mert van olyan szakasz itthon, ahol falon
kívül van a vízcső, és nyáron láttam már csöpögni róla a vizet. azt nem
tudom, hogy olyan lehet-e, hogy egy helyen létrejön a kondenzáció, utána
meg a tapétán, mint szerves anyagon szétterjed a penész különösebb
nedvesség nélkül.

Illetve nem tudom, létezik-e penész verzióban olyan, mint a könnyező
házigomba, ami saját maga állítja elő a nedvességet.

Gábor