[Epitesz-barkacs] Alulemez kivágás

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2016. Ápr. 28., Cs, 13:44:50 CEST

Hali!

Köszönöm mindenkinek a tippeket, végül a Woldem Kft-vel vágattam. Leginkább
azért választottam, mert közel vannak, útba esnek és anyagot is adtak.
Elküldtem a rajzot mailben majd elmentem a cuccért pár nap múlva.

Nem is gondoltam, hogy ilyen egyszerűen és szépen dolgozik ez a vízsugaras
vágás, most nagyon megindult a fantáziám, hogy miket kellene még vágatni :-)

Szabolcs