[Epitesz-barkacs] Alulemez kivágás

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2016. Ápr. 28., Cs, 16:12:48 CEST

Hali!

Igen, 6mm átmérőjű lyuk. valahogy megoldották. Ahogy videókat néztem a
dologról, az a pár ezer atm, vízsugár + csiszolóanyag nem zavartatja magát,
és átmegy mindenen. Amikor indítják, akkor egy pillanatra felfelé is szórja
a vizet gondolom akkor rágja át magát. Egy videón pedig láttam, hogy nem a
vonalon kezdik a vágás, hanem beljebb vagy kijjebb, nagyjából, mint amikor
dekopírral indulunk egy lyukból. De gondlomom ezt már a gépkezelő
programozza be, én csak a kontúrt rajzoltam le.
Egyébként a vágási felület nem tükörsima, lehet rajta kis érdességet látni.
Majd méricskélek, hogy milyen pontossággal mehet a vágás.
De biztosan meg tudják mondani a technológia paramétereket, elég segítőkész
társaságnak tűnnek.

Szabolcs