[Epitesz-barkacs] Vályog specifikus statikus:)

Viktor Fuzesi fuzvik at gmail.com
2016. Ápr. 30., Szo, 20:29:32 CEST

Szia,

Köszi, épp most néztem mikor a levelet írtam, h hmm ez hasznos lehet,
átpörgetem a napokban.

Igazából egy szumma véleményezés, illetve észrevételek egy helyszíni szemle
alapján olyan dolgokrol amik árulkodóak lehetnek ill. tapasztalt szem
keres/rögtön kiszúr, valamint az átalakítás lehetőségei. (Nyitott tetőtér
pl. -saralt mennyezet eltávolítás->cserép alatti szigetelés hogyan..ilyesmi)

Köszi,

Viktor