[Epitesz-barkacs] Építkezésünk jelenlegi állása zanzásítva a facebook oldalon

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2016. Aug. 1., H, 09:07:53 CEST

Nem dűbelezek. Teljesen fölösleges a purhabos ragasztásnál, ha nem a
leggagyibb purhabot használod és jól rakod fel.
Természetesen az élek is körbe vannak fújva, pl a padláson, így eléggé
légzárt. Eddig a legvadabb viharokban sem akartak lejönni, még az elején a
keresztbe, szélirányba kiálló darabok se.
Hivatalosan a síma - szerintem sokkal gyengébb - ragasztópogácsás
megoldásnál is csak 3m felett kell dűbelezni.

Így van, a héra le lesz csiszolva úgy is.