[Epitesz-barkacs] Építkezésünk jelenlegi állása zanzásítva a facebook oldalon

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2016. Aug. 1., H, 09:26:51 CEST

(hab a tortán: most láttam épülő házat tökéletes vízszigeteléssel a falak
alatt, a szobák közepén nem volt... gondoltam kifogytak, majd másnap
behegesztik... fél óra múlva látom, hogy megy rá a beton...
másik példa: a homlokzati hőszigetelésre meg ablakkávákra került háló, az
oldalfalakra nemes egyszerűséggel nem, már "vakolták is". )