[Epitesz-barkacs] Födém hőszigetelése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Aug. 1., H, 09:45:47 CEST

Endre Szabo wrote:
> Na nekem már megvan az üveggyapotom, most foglalkozom a kérdéssel,
> hogy sajnos nekem járható kellene... ha kilyuggatom vagy nem szorosan
> teszem le az OSB-t, az megoldás?

Szerintem az dönt, hogy a két párazárás, tehát a födémen lévő és ez, amit rá
raksz a gyapotra, milyen arányban vannak. Ha a födémen lévő szinte légmentesen
zár, akkor az osb-k közötti hézag elég lehet arra, hogy az üveggyapotban kb a
külső levegő páratartalma legyen. Diffúzióval megoldódik.

A lényeg, hogy alulról ne legyen pára-utánpótlása a gyapotnak.