[Epitesz-barkacs] Födém hőszigetelése

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Aug. 1., H, 10:13:24 CEST

én is későn tanultam, nekem is osb van fent szorosan. párat felszedtem a
télen, picit nedves volt az alja, nem volt elázva a gyapot.

úgyis macerás egyben felvinni, felvágnám 60 centis csíkokra, és hagynék pár
centi rést. a résbe tennék valami olcsó papírt, hogy a szemét ne menjen a
gyapotba. a tuti az lenne hogy légrés a gyapot és az osb között, de nekem a
magasság is szűkös volt. az mfp olcsóbb mint az osb, és állítólag
páraáteresztőbb.

Vajk