[Epitesz-barkacs] A vízcső csere története képekben

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2016. Aug. 1., H, 10:29:05 CEST

A képek lényege, mivel a szomszédnál van a vízóránk egy régi bekötés
eredményeképp, megbeszéltem vele, hogy új vezetékre cseréljük a régi
fémcsövet. Először meg kellett keresni a talajban fútó vízcsövet, ehhez
síma kézi talajfúrót használtam. Ezután csináltam egy talajfúró
segédeszközt napernyő talajcsavarból:-) 6m távolságot fúrtam át
vízszintesen, kb 5 cm-t tévedtem:-) (ez persze csoda).

Remélem lapozható így.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1064486346968762&set=pcb.111786145931875&type=3&theater