[Epitesz-barkacs] padlas szellozes

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2016. Aug. 1., H, 21:52:57 CEST

Én úgy oldottam meg, hogy be lett építve egy nyitható tetőablak.
Ehhez vettem az ebay-n egy lineáris motort (így hívják?), azzal tudom
lentről is nyitogatni. Eredetileg automatizálni akartam (eső-,
hőmérséklet- és szélszenzorral), de tudod, hogy van ez: mindig van, ami
felülírja a prioritását immár nyolc éve... :)
Így aztán kézzel (bár elektromosan) nyitom-csukom. Eddig még nem maradt
nyitva viharkor. :)

Károly