[Epitesz-barkacs] padlas szellozes

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2016. Aug. 1., H, 22:03:39 CEST

Én ezt úgy oldottam meg, hogy egy gyorsan oldható csavart tettem a
lin.motor rúdjának a végére. Ha ezt megoldom, akkor a lin.motor komplett
hátrabillentható, lefektethető a padláson.
Ráadásul a lin,motor végállás érzékelős. Nem végálláskapcsolós, hanem a
terhelés megnövekedésére áll le.
Ha akarod, holnap lefotózom.

Károly