[Epitesz-barkacs] padlas szellozes

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Aug. 2., K, 02:03:27 CEST

De miért ne? Amennyi a cserép szélessége, annyi átfér egy műanyag
cserépen. Alatta meg a szokásos rétegek, hőszigetelő, fóliák, pozdorja.

Sőt, a cső benti aljánál még egy zsákutcát is csináltam a lecsapódó
párának egy Y elemmel. Eredetileg úgy volt, hogy lesz rajta egy csap,
aztán soha nem szereltem fel. De így is kibírta.

Gábor