[Epitesz-barkacs] Vízszint kimérése

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2016. Aug. 10., Sze, 11:01:51 CEST

A slagvízmértéknek van még egy jó tulajdonsága: elég hosszú slag esetén egy
kiindulási pontból végig lehet jelölni az egész házat, igy az esetleges
mérési hibák nem adódnak össze.

Tényleg, egy ilyen kommersz buborékos vízmértékkel milyen pontosan lehet
eltalálni a vízszintet? Ezen a lézeres izén is kézzel kell a buborékot
beállítani, ráadásul minimum 2x, 90 fokkal elforgatva, ugye?
KI

> Nekem van olyan vízmértékem az aldilidiből, ami egy sima vízmérték, de van
> beépítve lézer, és állvánnyal is rendelkezik, körbeforgatható. Ezt be kell
> állítani valahol egy középső helyiségben, és ott forgatva a falakra, meg a
> szomszéd szobákba átlődözni.
>
> Aztán van ennél pontosabb forgólézer, valami giroszkópos (?)
önkalibrálóval,
> ugyanez mint digitális teodolit. Ezeknek a kütyüknek az árai a kb.
10eFt-tól