[Epitesz-barkacs] Vízszint kimérése

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Aug. 10., Sze, 11:20:45 CEST

A sima vízmértéket amikor vettem, kerestem egy vízszintes, és egy
függőleges felületet az áruházban, és azon válogattam a vízmértékek
között úgy, hogy megméred így, aztán elforgatva úgy, aztán elforgatva
amúgy, és amelyik vízmérték minden irányban ugyanazt mutatta, az volt a
jó (a legtöbb hibás volt). Szóval hasonló módon talán ki lehet agyalni
egy módszert, amivel tuti pontosra adott helyen bekalibrálod az occsó
lézeres vízmértéket. Mondjuk a szoba egyik falától átlőni a két
szomszédos falr, aztán átvinni a szemköztihez, és onnan is átlőni az
előbbi két falra. így szembe fordítod a saját mérésével, és ha nem
egyezik, akkor hibás.
De az is lehet, hogy ez nem jó, mert lejthet a szoba, de azt ki lehet
belőle szintén kalibrálni... Ez még átgondolásra vár :)

Gábor