[Epitesz-barkacs] Vízszint kimérése

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Aug. 10., Sze, 11:41:38 CEST

annyit tennék hozzá, hogy
 - el kell dönteni hogy mi lesz a végleges padlószint, és ahhoz 1m.-re
húzni a vonalat. ha a szobákban nem azonos a padlószint, akkor a vonal sem
lesz azonos. ez azért jó, mert mindennek ki lehet mérni a helyét anélkül
hogy a padló meglenne. pl mosdó rögzítés, kiállások, villanyszerelés, ablak
parapetmagasság, ezer meg egy dolog.
 - egy jobb 1m vízmértékkel egy szobán körbemenve fél centi alatt lesz a
hiba. az ajtónál átviszed a szomszéd szobába, és hajrá.
 - veszel 20 méter vastagabb mipoláncsövet, és kész is slagmérték. de a két
végére való skálás izé sem egy nagy összeg.

Vajk

> ha nem a lézer vetítés magasságából jelölsz valamit, azzal lehet
> megszívni. mert ugye a hepe hupára tett vonalzó egyenes, a hepehupákba a
> ceruzád szalad bele.
> a lézer bevetít a hepehupákba is, ha feljebbről, vagy lejebbről nézed,
> akkor rajzolhatsz te is tévesen hullámvonalat.

>>> 6/bosch_gll_2-15_keresztvonalas_szintezolezer_16323
>>> https://www.facebook.com/groups/barkacsklub/permalink/127224
>>> 764388013/?comment_id=127225864387903&reply_comment_id=12724