[Epitesz-barkacs] beton tisztitas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Dec. 1., Cs, 16:28:14 CET

eltakarni pvc padlóval. az olajhoz nem köt semmi.

 - magasnyomású mosó
 - ugyanaz mosószerrel
 - előtte kefélni azzal a zöldflakonos olajat vízoldhatóvá alakító cuccal,
aminek nem jut eszembe a neve
 - csiszolni is lehet

műgyanta bevonatolás (festés) előtt szokták sósavval savazni, de asszem az
a lúgos ph ellen van és csak új betonnál kell. nem tudom a sav mit csinál
az olajjal.

Vajk