[Epitesz-barkacs] beton tisztitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Dec. 1., Cs, 18:50:54 CET

Erdos Zoltan wrote:

> konkretan regebbi es frissebb beivodott olajnyomokat ki lehet-e valami
> vegyszeres kezelessel szedni ?

Van egy aránylag hatékony, de lassú módi. Akkor láttam, amikor egy csiszolt
betonú üzemben kellett dolgoznom, beállhattam az autóval, és a nyavajásnak pont
akkor tört el a kormányszervo tartályának az egyik csonkja tőben, kiment belőle
az összes olaj. És nem rögtön derült ki.

A módszer: kell egy olyan oldószer, ami jól elegyedik az olajjal. Ha már nem
tocsog (nyilván nálad már rég nem tocsog), akkor felönteni ezzel, hagyni kicsit,
és aztán valami itatóst rányomatni leterhelve. Aztán ezt kell ismételni.

Eltüntetni nem fogja, de sok olajat ki fog húzni onnan.

A végén aztán lehet valamelyik fajta mosószerrel (lúgos dologgal) kioldani a
felület közeléből a maradékot, és persze a nagynyomású mosó is segít ebben.