[Epitesz-barkacs] Tartalék fűtés puffertartállyal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Dec. 21., Sze, 16:01:52 CET

Villanybojlernél úgy szokták a cirkulációt csinálni, hogy teljesen az egész
bojler vizét összekeverik? Nem úgy kéne, hogy valahol fent úgy a felső harmadba
jönne vissza a cirkulációs szivattyúból a víz? Persze világos, hogy ilyen
csőcsatlakozás nincs egy normál bojleren, de meg lehetne oldani, nem is lenne
nehéz. És nem is kell nagy keresztmetszet, nagyon kicsi a térfogatárama egy
ilyen szivattyúkának. (Rendszeresen használom olajszivattyúnak.)

hjozsi