[Epitesz-barkacs] Tartalék fűtés puffertartállyal

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Dec. 21., Sze, 16:59:32 CET

Hi,

On Wed, 21 Dec 2016, 16:39 Hofferek Attila, <attila.hofferek at soka.co.hu>
wrote:

> ez nekem is feltűnt. A boilerben pont az a lényeg hogy elég éles a
> határvonal a hideg és a meleg víz közt

Érzésre annyira kevés a hővesztesége a leendő hőszigetelt csöveknek, hogy
csak nagyon minimális térfogatáramra lenne szükség, de majd kiszámolom.
Lehet kapni egyébként olyan villanybojlert, amin rajta van a csonk, csak
most nem olyan van. Majd ha ez megdöglend, akkor veszek olyat... :)

Bye,
Auth Gábor