[Epitesz-barkacs] Tartalék fűtés puffertartállyal

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Dec. 21., Sze, 20:08:04 CET

~6 percenként egy fokot, 25mm vastag csőhéjban.

Nem úgy értettem. Hanem hogy van a csőben 1.5liter hidegvíz. kinyitom a
csapot, kiengedek másfél litert, és ott kell legyen a friss melegvíz. de
nincs, mert az első deci friss melegvíz a hideg csövön érkezett, és kihűlt
miközben melegítette a csövet. régen ez a hatás jelentős volt, a vas
csövekkel, nem csak ki kellett engedd a pangó vizet, hanem fel is kellett
melegítsd a csövet. a műanyag csővel ez már szinte nincs.

Vajk