[Epitesz-barkacs] Tartalék fűtés puffertartállyal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Dec. 22., Cs, 20:40:55 CET

Cser Tamas wrote:

> a mi területünkön nyomásfokozót is kell szerelnem,
> mert nálunk 1,5-3bar van, az RO elé nálam még nyomásfokozó
> is kell
>
> nálad, ha nem kellett az RO elé nyomásfokozó, akkor Te egy 5-6bar
> nyomással jön be a víz

Legalábbis sokszor. Egy ideje csináltak valamit, mert mintha legalábbis fő
fogyasztási időben erősen csökkenne a nyomás. Korábban, ha kinyitottam a kerti
csapot, és alá volt rakva egy vödör, másodpercek alatt telt volna meg, ha nem
ugrott volna ki a víz a nagy vízáramtól a vödörből helyből. :-) De ha kézzel
irányítottam, csillapítottam, tényleg másodpercek alatt megtelt egy vödör.

A nyomásfokozó elég nagy teljesítményű szivattyú kell legyen, nemde?